5 hasznos tanács a sarokfájdalom csökkentésére

Létrehozva: 2017.06.26 08:49 | Módosítva: 2017.07.12 16:29

 

Lábfejünket 26 csont alkotja, amelyek közül a sarokcsont a legnagyobb. Ez a komplex rendszer nem csak rengeteg kiscsontot tartalmaz, hanem kisizmokat, szalagokat. A sarok egész testünk súlyát cipeli, minden egyes lépéskor komoly erőhatásoknak van kitéve. A testrész terheléséből és összetettségéből adódóan gyakran jelentkezik sarokfájdalom. 5 jótanács arra, hogyan csökkentse a sarokfájdalmát otthon:

sarokfájdalom 5 tanács fájdalomközpont

  • Vegyen váltott hideg-melegvizes fürdőt, hogy javítsa a vérkeringését az adott testrésznek!
  • Görgessen teniszlabdát a talpa alatt, hogy lazítsa a talpi izompólyát, és oldja a csomókat benne!
  • Végezzen olyan gyakorlatokat, amelye a vádlit és a talp izmait nyújtják!
  • Kényelmes, megfelelő lábbeliket viseljen!
  • Hasznos lehet puha sarokpárna használata!

 

 

 

 

 

Telefonos, emailes, facebookos bejelentkezéshez KATTINTSON ide!

 

Budai FájdalomKözpont

bemer mágnesterápia

+36 70 621 2433

 

Hírek

6 dolog, amit tudni kell a krónikus fájdalom szindrómáról

6 dolog, amit tudni kell a krónikus fájdalom szindrómáról

Sokan még ma is hipochondriának tartják, holott a krónikus fájdalom szindrómával élők komoly nehézségekkel küzdenek a mindennapokban. Dr. Arnold Dénes Arnold MSc, a FájdalomKözpont sebésze, fájdalomspecialista, a neurálterápia - és a HKO / TCM szakorvosa a gyakori félreértésekről és a komplex kezelés lehetőségeiről beszélt.

Így térjünk vissza a sporthoz sérülés után

Így térjünk vissza a sporthoz sérülés után

Sportsérülés mindenkivel előfordulhat, azonban csak a rövid távon gondolkozók vágnak bele túl gyorsan ismét az edzésmunkába. Dr. Páll Zoltán, a FájdalomKözpont sebésze, traumatológus, sportorvos elmondja, melyek azok a fontos lépések, amelyeket mindenképpen meg kell tenni az minőségi gyógyuláshoz. 

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel:

Prima Medica

Prima Medica Egészségcsoport