Orvos válaszol

Kérjük töltse ki az űrlapot, és kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot.

Judit
Tisztelt doktor úr! Ésesapámnak már nagyon régóta fáj a térde bokája es lábszára. Allandoan orvoshoz jár Debrecenbe de nem találnak nála semmit. Ami magas volt az a húgysav a szervezetében az ellen próbál tenni, gyógyszert js szer ra de a fájdalmai nem múlnak. Mi lehet az oka? Szed kondroitint, de az sem segit neki...
Tisztelt Hölgyem!



A térdízületi kopás önmagában, és a magas húgysav szinttel kombinálva okozhatja a panaszokat. Ortophaed konzíliumot javaslok, ha szükséges MR (röntgen) felvételt. Hyaluronsav adása a térdízületbe és óvatos szobakerékpározás hasznos lehet. Várom Önöket konzultációra, rendelési időmben.



Tisztelettel,

Dr. ARNOLD Dénes ARNOLD MSc.

Orvos válaszol

Kérjük, töltse ki az űrlapot, és kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot. 

Név:

E-mail:

Az Ön kérdése