Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel:

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt Doktornő!

Problémám, több, mint egy hónapja kezdődött. Állandó fejfájás (mindig máshol) és szédülés(egyensúlyzavar) miatt. A tartásom elég rossz, így azt hittem attól lehet, de utána olvastam a neten és olyan dolgokat olvastam, hogy megijedtem.
Még januárban voltam szemésznél, mivel néha homályosabban láttam, és csukott szemmel fényfelvillanásokat láttam, de ott az eredmény negatív volt.
Az elmúlt 1 hónapban, a fejfájás és szédülés mellett a test különböző pontjain érzek bizsergést, sokszor szúr a mellkasom.
Először ideggyógyászatra mentem, ahol megállapította semmi ilyen bajom nincs. (Nem kért semmilyen röntgen félét.)
A reumára mentem, ahol nyaki meszesedést állapított meg, de nem mondott semmit.
A pszichiáter szerint persze pszichés, a felírt gyógyszer nem használ, néha nyugalomban is előjönnek a tünetek.
A nyaki erek UH-ja is rendben volt.
Koponya röntgenben a sella kissé tágabb, de ez is negatív.
Vérképem jó lett, vérnyomásom normális.
Nem tudom merre kellene tovább mennem?
Válaszát előre is köszönöm.
Tisztelt Zoltán!
A fejfajas okai szerteagazoak , ahogy Ön is irja.
A teljesseg igenye nelkul lehet :
Belgyogyaszati : magasvernyomas/ hypertonia, hormonalis es egyeb ok, verszegenyseg / anaemia
Ideggyogyaszati es vagy
Szemeszeti eredetu
Psziches eredetu :fokozott stressz ún. Distress, meg nem oldott állandó feszultseget okozo élethelyzet , alvaszavar , etc.
Mozgasszervrendszer- eredetü : a nyaki csigolyak rendellenéssegei ill.
elofordulhat ún. Tensiois - fejfajas is, amelyet a nyaki , felső háti izomzat tulzott feszulese okoz.
Nyari idoben a nem megfelelő mennyisegű folyadek bevitel ( hypovolaemia ) is okozhatja.
Az Ön által leirtak alapjan a fenti okok
nagy reszet kizartak a Kollegak , elvileg az izomerdetu fejfajas szóba johet .
Ennek emegallapitasahoz termesztesen az Ön vizsgalata, alapos orvosi kikerdezese es leleteinek egyuttes kiertekelése szukseges.

Kerem, faradjon be Klinikankra a rendelési idomben konzultácoira
: H, Cs : delutan.
Bovebb informacio a honlapunkon.

Tisztelettel,

DR. ARNOLD Denes ARNOLD MSc.
Sebesz szakorvos
Fajdalomspecialista

Hírek

Hogyan lehet segíteni az emlőműtét utáni krónikus fájdalmon?

Hogyan lehet segíteni az emlőműtét utáni krónikus fájdalmon?

Emlődaganat műtéte után gyakran neuropátiás, idegi jellegű fájdalmakkal küzdenek a páciensek. Dr. Pádi Éva, a FájdalomKözpont onkológusa, az onkológiai fájdalmak csillapításának specialistája erről a speciális fájdalomtípusról, és ennek kezelési lehetőségeiről beszélt.

Hogyan segíthet a hozzátartozó a daganatos beteg fájdalmának kezelésében?

Hogyan segíthet a hozzátartozó a daganatos beteg fájdalmának kezelésében?

Az onkológiai betegek fájdalomkezelése a rákgyógyítás kiemelt területe, hiszen nemcsak maga a betegség, de időnként a kezelések is fájdalommal járnak. Dr. Pádi Éva, a FájdalomKözpont onkológusa, az onkológiai fájdalmak csillapításának specialistája, a beteget körülvevő családtagok, hozzátartozók szerepére és a fájdalomcsillapítás bizonyos szabályaira hívta fel a figyelmet.

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel:

Prima Medica

Prima Medica Egészséghálózat